De Bibliotheek helpt je met het indienen van een eenvoudige belastingaangifte. We werken hierin samen met vrijwilligers van DigiTaalhuis Rijn en Venen, Gilde Alphen, Participe en De Driemaster. 

 Hoe meld je je aan? 

Om je aan te melden bel je naar de DigiLijn: 0172 – 475 771 (kies optie 2) of stuur je een mailtje naar digitaal@bibliotheekrijnenvenen.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor het maken van een afspraak.  

Wanneer? 

Deze dienstverlening is gratis en alleen op afspraak. Je kunt hiervoor van half maart tot en met eind april 2023 terecht in de Bibliotheek.  

Wat heb je nodig voor een eenvoudige aangifte?
  • Voor het indienen van een eenvoudige online aangifte heb je een aantal dingen nodig. Neem deze mee naar je afspraak voor het Belastingspreekuur: 
  • Jaaropgave(n) 2022 
  • Werkende DigiD-inlog en wachtwoord (heb je dit nog niet, kom dan eerst naar het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) bij de Bibliotheek) 
  • Legitimatiebewijs 
  • Mobiele telefoon 
  • Bonnetjes en rekeningen van aftrekbare door jou gemaakte kosten  

Kijk op onze website: www.bibliotheekrijnenvenen.nl voor meer informatie. Let op: 

  • Niet in alle vestigingen van Bibliotheek Rijn en Venen is een spreekuur, bel naar de DigiLijn voor meer informatie. 
  • Deze voorziening is alleen bedoeld voor mensen met een laag inkomen (max. 130% boven minimum) uitkering, pensioen, loon, huurhuis en geen bedrijf. 

nieuwsbrief nieuwkoperElke zaterdag het meest opvallende nieuws uit Nieuwkoop in je inbox?