Cyclus NV, in de regio actief als vuilophaaldienst, is benieuwd naar wat zij als organisatie goed doet en misschien nog wel belangrijker: of het misschien beter kan. Om hier inzicht in te krijgen wordt er onder 16000 inwoners uit de Cyclus regio een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Binnen de gemeente Nieuwkoop gaat het om tweeduizend adressen.

In de week van 8 april ontvangt men per brief en steekproefsgewijs een uitnodiging om deel te nemen. Het onderzoek wordt uitgevoerd door onderzoeksbureu Integron dat de resultaten anoniem zal verwerken. De uitkomsten worden begin juni verwacht. Met de feedback van hopelijk 16000 respondenten hoopt Cyclus haar dienstverlening te kunnen verbeteren. Het spreekt voor zich dat de conclusies en aanbevelingen die uit het klanttevredenheidsonderzoek naar voren zijn gekomen, na interne evaluatie naar buiten worden gebracht.

Het onderzoek gaat nadrukkelijk NIET over het afvalbeleid: dit is een zaak van de gemeente.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *