Tussen 1 maart en 1 mei staan de medewerkers van het Servicepluspunt klaar om te helpen bij het indienen van de Belastingaangifte 2024; op de dinsdagmorgen kan men tussen 10:00 tot 12.30 uur terecht.
Hier voor dient u wel een afspraak te maken. Dit kan via het contactformulier op de website of telefonisch (0172-575909) op maandag-, woensdag- of vrijdagmorgen.


Wanneer u geen bericht heeft ontvangen dat u belastingaangifte moet doen is het verstandig dit toch te regelen. Als u naast uw AOW een klein pensioentje heeft krijgt u vermoedelijk geld terug.
Het inloggen bij de belastingdienst is alleen mogelijk met DigiD en sms controle of met de DigiD app op uw smartphone.
U dient ervoor te zorgen dat u met DigiD zelf kunt inloggen. Eventueel kunt u bij het Servicepluspunt hiervoor apart een afspraak maken.
Voor het invullen van de aangifte dient u het volgende mee te nemen:

  1. Aangiftebrief (als u deze heeft ontvangen).
  2. Mobiele telefoon en inloggegevens DigiD.
  3. Jaaropgaven van inkomsten uit loondienst en/of uitkeringen en jaartotalen van freelancewerk.
  4. Bij een koophuis het overzicht van hypotheek: rente kosten en het bedrag van de lening.
  5. Zorgkosten als medicijnen, dokterskosten, vervoerskosten enz., welke niet (geheel) zijn verzekerd.
  6. Giften aan ANBI instellingen (met naam van de ANBI instelling).
  7. Gegevens over andere aftrekbare kosten indien van toepassing.
  8. Wilt u ook uw huur- of zorgtoeslag aanpassen dan dient u uw huurspecificatie en/of ziektekosten polis mee te nemen.

    ServicePluspunt. Telefoon 0172 575 909.
    Mail: info@servicepluspunt-nieuwkoop.nl
    Dinsdag op afspraak van 10. 00- 12.30: Achterweg 2b. Tegenover de brandweer.
    Woensdag Inloopspreekuur van 10.00-12.30
    Regiobank Ter Aar, Wilgenpad . Dinsdag van 10.00-12.00. Inloopspreekuur.