Vrijwilligers van het Gilde zijn in de maanden maart en april zes dagdelen in de Bibliotheek aanwezig om inwoners van Alphen aan den Rijn en omgeving te ondersteunen bij het invullen van de belastingaangifte 2024.
U kunt een afspraak maken door de DigiLijn te bellen op 0172 – 475 771 (keuze 2) of door een e-mail te sturen naar digitaal@bibliotheekrijnenvenen.nl.

Zij nemen zo snel mogelijk contact met u op om een afspraak in te plannen.

Deze gratis dienstverlening is van 10 maart tot en met 14 april uitsluitend op afspraak beschikbaar in de Bibliotheek Rijn en Venen, vestiging Alphen-Centrum, Aarkade 10, 2406 BV Alphen aan den Rijn.

Tijdens uw afspraak graag de volgende zaken meenemen:

  • Jaaropgave(n) 2024
  • Een werkende DigiD-inlog en wachtwoord
  • Een geldig legitimatiebewijs (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs)
  • Een mobiele telefoon met het telefoonnummer dat is gekoppeld aan uw DigiD
  • Overige aftrekposten en/of inkomsten die relevant zijn
  • Doet uw partner ook mee aan de aangifte? Dan moet hij of zij eveneens aanwezig zijn en dezelfde documenten meenemen.

Voor meer informatie en de voorwaarden kan men terecht op de website: bibliotheekrijnenenvenen.nl.

Deze service is bedoeld voor mensen met een laag inkomen of voor degenen die niet in staat zijn om de aangifte digitaal in te dienen.